Centrul Medical Bellanima caută un consilier de recepție implicat și cu o atitudine pozitivă, care să gestioneze relatiile cu clienții și diferite activități administrative din clinică. Ne dorim ca noul nostru coleg/noua noastră colega să fie o persoană organizată, prietenoasă și atentă la detalii.
Ce ne dorim de la tine:
- Onestitate și seriozitate;
- Entuziasm și proactivitate în activitățile zilnice;
- Usurință în interacțiunea cu clienții;
- Atitudine calmă și tolerantă;
- Implicare proactivă în situațiile noi;
- Disponibilitate de a lucra în ture;
- Cunoștințe de limbă engleză;
- Cunoștințe MS Office.
Ce vei face:
- Vei întâmpina și îndruma clienții noștri către specialiștii potriviți;
- Vei gestiona programările și vei oferi informațiile relevante;
- Vei efectua sarcini de asistență administrativă;
- Vei încasa contravaloarea serviciilor;
- Vei opera în baza de date și vei transmite informațiile cerute de specialiști și de managementul clinicii;
- Vei gestiona corespondența externă și alte documente interne și externe.
Ce îți oferim:
- Venituri financiare motivante;
- Avantajul unui program flexibil;
- Abonament la servicii medicale;
- Mediu de lucru confortabil și stimulativ
- Și, bineînțeles, training inițial și de suport pentru a te putea descurca de minune cu activitățile tale și pentru a te dezvolta profesional.
Dacă ești gata să faci parte dintr-o echipă dedicată și să contribui la starea de bine a oamenilor, trimite-ne CV-ul tău la hr [at] bellanima [punct] ro menționând poziția pentru care aplici.
Despre Centrul Medical Bellanima:
Fondat în 2013 ca primul centru din România dedicat tratării depresiei și tulburărilor asociate, Bellanima se bazează astăzi pe o echipă de peste 35 de specialiști în psihologie clinică, psihoterapie și psihiatrie pentru a oferi cele mai bune servicii, adaptate nevoilor fiecărui client pe care îl susținem.